jeudi 24 mai 2007

TE HAAAVAIA O TE MANA ME TE TAU MAAMA



E ape au i:
* Te patuia i te Pu Motu e Ima i toto o te Papatuhituhi Henua etià e katahi mai te tau Upoko Haatee a te Hau Farani, te Hau Henua me te tau Hakaiki paotu no te kaituto i te tau hia o teia motu o teia motu;
* Te vaeia te Paio mataèinaa e Toù i oto o te Hae Putuia Kaùoo no te àkaàka mai o te hana
* Te vaeia i titahi Haè Hakakoia no te haamaamaia katahi i te poi hana a te Hau Farani, te Hau Henua me te tau Haè mataèinaa etià e àva te maama;

* Te toko i te Papatuhituhi Mataèinaa etià e mana te tau Haè mataèinaa e haahua atu i te tau apeia a toia tau mataèinaa;
* E tahi putuia ma he èhua o te tau Upoko Haatee o te Hau Farani, te Hau Henua me te Minihi Hau Farani o te Tau Motu etià e hee ananu te hana katahi i mua;
* Na te Tepute e haapao i te tau maakau meitai o te tau maitiia tepute, me te hana katahi o te tau Haava me te Minihi Hau Farani o te Tau Motu;
* Te uuia o to tatou Henua i oto o te tau Henua Europa Katahi no te Umihiia, te Natura me te Taetae ;